zondag 26 april 2015

Spanning 2.0

Het antwoord vanuit de kliniek in Duitsland kwam sneller als verwacht en ze zien enige mogelijkheid om mij te helpen máár en dat is met een grote máár, mits er op mijn long (waar ik vorig jaar een uitzaaiing op heb gehad) en in de rest van mijn bovenlichaam geen uitzaaiingen te zien zijn.

En vandaag heb ik dus dat zeer spannende onderzoek gehad waar eigenlijk alles en dan ook echt alles vanaf hangt. Als er nu op deze scan ergens een uitzaaiing te zien is dan heb ik echt geen idee of ik eventueel nog wel behandeld kan worden. En dat klinkt misschien hard maar het leven van een iemand met kanker is nou eenmaal over het algemeen ook gewoon keihard, en ondanks ik toch altijd wel positief probeer te blijven, het is zoals het op dit moment is. 

Ondanks alles hebben we zo nu en dan ook echt nog onze leuke momenten/afleidingen waar we dan ook volop van genieten. 

In de loop van deze week zullen we de uitslag krijgen maar de scan moest eerst héél goed bekeken en besproken worden. Tot dan wachten wij in spanning af! 

3 opmerkingen:

  1. Spannend zeg... en sterkte met het afwachten steeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf het stilletjes volgen. Wat duurt wachten dan lang hè. Heel veel sterkte, moed, kracht maar ook berusting in Zijn leiding gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen